duminică, 2 mai 2010

1 mai 2010. cu atelieriştii la natură.

am plasat aici atatea fotografii cate au incaput, ca sa vada si dumitru crudu ce bine ne-am distrat noi, cat isi finisa textul. noi de fapt l-am injurat si ne gandeam f mult la modalitati sa ne razbunam. a fost ideea sa mancam ceapa si usturoi si sa ne ducem asa la atelier si cu mainile negre de la cojile carbonificate ale cartofilor, si sa dam toti pe rand cu el mana, sa-l innegrim, si sa stam in fum, ca sa ajungem afumati la atelier. sau sa nu ne ducem deloc, asa cum el nu a venit, dar am fost buni si indulgenti si iertatori si am decis sa consideram ca ne-a ramas dator cu prezenta.
acuma las sa ne invidieze si sa-i fie ciuda ca n-a venit.



























Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan