sâmbătă, 24 iulie 2010

Groapă în aerul altei gropi

de Ion Mureşan




Mai precis: o groapă în aerul altei gropi.
Mâna lui e o cârtiţă care îşi face loc printre cârtiţele
înghesuite deasupra hârtiei, mâna lui e un vierme care îşi face loc între
viermii înghesuiţi deasupra hârtiei.
Mai precis: o groapă în aerul altei gropi.

Visul meu era în capul meu o groapă uscată.
Eu în groapă l-am visat: înnoda şi deznoda funii şi sârme.
Albă râia melancoliei, alb pojarul tristeţii se vor aşterne peste noi.

Peste el întrucât înnoadă şi deznoadă
funii şi sârme şi întrucât sângele îi strânge oasele
ca o capcană de aramă.

Peste mine întrucât înnod şi deznod funii şi sârme
şi întrucât sângele îmi strânge oasele
ca o capcană de aramă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan