sâmbătă, 24 iulie 2010

ultima şedinţă de atelier a fost ieri. ion buzu a citit un fragment intrigant de jurnal, în care se făcea că a parcurs pe jos, împreună cu un prieten, traseul chişinău-ratuş. ar fi chiar o povestire integră. înainte de asta am vorbit pe marginea subiectului literatura în internet. cărţi online. şi desigur am discutat şi evenimentul care s-a mai întâmplat ieri, pe lângă atelierul nostru. mă refer la conferinţa tinerilor scriitori, care a avut loc la uniunea scriitorilor. despre care aş avea ce spune, dar mă abţin. rămân cu ideile lansate de nicolae popa, leo butnaru şi emilian galaicu-păun. în rest, nu cred că am descoperit ceva nou sau măcar interesant prin prezenţa mea acolo. şi discuţiile mă gândesc eu că ar fi trebuit să fie lăsate mai mult în mâna tinerilor, deşi, pe lângă poeţii câtuşi de puţin cunoscuţi, nici nu prea aveai cu cine discuta. gata. tac.

e.b.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan