vineri, 15 aprilie 2011

Viorel Oancea

Ad inferos descensu

Am

Coborât în iad şi sufletul

Meu nu a luat o piatră în gură.

Ba chiar, -

Educat şi manierat cum este -

S-a oferit să-mi

Servească drept ghid.

Să mă îndrume, adică,

Să mă ajute să mă orientez.

Uite, a zis: aici este recepţia,

Dincolo

Este triajul,

Pe aleea aceea sunt

Cazanele cu smoală.

Bine îţi prinde,

Mă gândeam în sinea mea,

Să ai lângă tine pe cineva

Atât de

Îndatoritor,

Atât de

Bun cunoscător

Al unor

Locuri noi pentru tine.

Călătoria este mai

Uşoară şi mai

Instructivă.

Mi-a arătat: aici a pătimit X,

Dincolo

S-a perpelit Cutare,

Acolo a ispăşit Cutărică.

Foarte interesant.

Atâta că -

Fie că a uitat,

Fie

Că vrea să mă perpelească -

Nebunul

Nu-mi spune şi pe unde e

Ieşirea.




Viorel OANCEA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan