duminică, 27 noiembrie 2011

Patru de pe Testemiţeanu 87/2

Sîntem patru sau cinci.
Acolo între Testemiţeanu 87/2 şi Testemiţeanu 1.
Vizavi de Oncologic.
De-aici poţi să urci in 193
care pleacă în oraşul Codru,Costiujeni.
Valerian a vrut să ajungă în
codrii costiujeniului şi după
să iasă pe poarta care se zice că are
un supraveghetor cu şapcă de medic
şi papuci de vînător.
El verifică dacă procesul de om nou
s-a soldat cu succes.
Vroia să-i facă o poantă,aceasta
întorcîndu-l în spital,necătînd la faptul că
nici nu fusese internat acolo.
Eu şi Vica sîntem gemeni.
Mi se pare că am supt din acelaşi
cordon ombilical,pe rînd.
Unicul lucru care mă deranjează
este că Vica a avut mai mulţi
bărbaţi decît mine,e mai carismatică
sau are coada mai lungă,nuştiu,
uneori meditez pe baza asta.
Dima,el e deştept la noi.
A stabilit geneza noastră şi a exclamat că
Vica şi el provin de la un tată transnistrean
rătacit prin Chişinău,
iar tatăl lui Valerian e un pudel,
probabil alb.
A patra este mama.Dima îi scrise
un portret:
Mamă,tu eşti instabilă psihologic,
Cu un comportament ieşit din cadrul logic,
lipsită de talentul pedagogic,
ne-ai învăţat să creştem eu-l tragic.
Da,el era bun la rime.
Pe al cincilea nu-l ştiu.
Pentru că numărul nostru e variabil.
Sîntem de pe Testemiţeanu 87/2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan