duminică, 27 noiembrie 2011

The Prestige - Trailer

4 comentarii:

  1. am văzut filmul ăsta, demult. ştiu că mi-a plăcut atunci.

    RăspundețiȘtergere
  2. m-a impresionat. îl recomand celor care încă nu l-au văzut. este adânc conturată ideea sacrificiului, trăit în anumite momente cu intensitatea morţii, fiind posedat de careva obsesii. la începutul filmului credeam că e vorba de altceva, am crezut că e vorba de o crimă făcută de dragul presigiului, adică un preţ plătit prea scump, un preţ exagerat şi bolnav, dar, de fapt, e altceva, vă las să vedeţi.

    RăspundețiȘtergere
  3. vreo 2 ani în urmă l-am văzut. e foarte fain!
    Dudu, uitasem să spun la atelier, acuma mi-a venit, tot cu suspansul: merge şi filmul The Illusionist. Voi pune trailerul dacă vă e interesant. Cine nu l-a văzut, chiar merită! are suspans până peste cap.

    RăspundețiȘtergere
  4. da, ieri ma gandeam sa pomenesc si de Iluzionistul, un film pe care am insistat sa-l revad. cel mai emotionant era momentul cand politia a luat cu aslt teatrul, sa-l aresteze pe iluzionist, iar el nu facea nimic, el statea locului si se uita cu fascinatie la "iluzia" iubitei, bucurandu-se de fiecare clipa.

    Ecaterina

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan