marți, 17 ianuarie 2012

acum chiar plang, asa fara niciun motiv, stau pe un scaun, in camera ei, afara ninge, de cate zile oare nu am mai iesit din casa, afara ninge, acum o luna
am vazut o veverita atacata de o haita de caini afara ninge, am vazut o veverita inconjurata de o haita de caini,topaind in mijlocul lor in timp ce i se strangea cercul

acum o luna, in curtea spitalului de hematologie, in timp ce o asteptam pe mama sotieie mele, am vazut o veverita atacata de maidanezi si eu am fost o data atacat de maidanezi. intr-un parc pustiu si nu aveam dupa cine sa cer ajutor, acum imi vine sa plang fara nici un motiv respiratia ei susura ca un parau prin camp

era o veverita roscata pe care o muscau maidanezii nu am putut face nimic cand am ajuns eu era prea tarziu veverita aia
nu mai era nicaieri
nu mai era nicaieri
oare unde disparuse
oare unde disparuse caci nu mai era nicaieri si eu am fost o data atacat de maidanezi si am simtit ce-i groaza

ea doarme, si afara e ziua si eu o privesc si imi amintesc cum, in urma cu o luna, o veverita fusese atacata de maidanezi si imi amintesc cum dupa veverita aia nu ramasese decat


tristetea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan