miercuri, 18 ianuarie 2012

in fata patului in care ea e in coma
e ca si cum m-as fi ratacit intr-un cartier post-industrial
sau mi-ar fi rasarit un gabor inainte
sau m-ar fi inconjurat vreo zece serpi sasaind
sau ar fi tabarat pe mine vreo zece insi rasi in cap
izbindu-ma cu bocancii in cap
sau curcanii m-ar fi tarat intr-un subsol si m-ar fi pocnit
cu automatele in gura
sau as fi fost jefuit de haine pe litoral,
in timp ce eram in apa

niciodata in viata nu mi-a fost atat de tare frica
ca acum
nici macar atunci cand vreo zece insi m-au inconjurat
in clubul din Flutura vrand sa-mi dea la moaca
m-au batut cu bocancii in cap
sau cand curcanii
m-au bagat in duba si
ma duceau intr-o directie necunoscuta

cu o pastila de validol sub limba
stau in fata patului ei si tremur de frica
cu un cap golit de ganduri
si cu inima in gura

niciodata nu mi-a fost atat de frica

ca acum cand ea imi cere sa-i dau mainile
si eu i le dau
si ea ma incleasta de maini strans-strans
ca cineva care se ineaca

si incearca sa se ridice

in timp ce eu tremur de frica

niciodata nu mi-a fost atat de tare frica

asa cum imi este acum

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan