luni, 16 ianuarie 2012

La şedinţa de ieri s-au întâmplat fel de fel de lucruri curioase. Am făcut sport înainte de a scrie, cineva a cazut de pe scaun, am baut cafea, afara a nins, dar cel mai important e ca iarasi am scris, si am citit ceea ce am scris. Emanuela Spranceana a trecut la poezie, la o poezie de frontiera cu care ne-a intrigat pe toti, vrem sa-i auzim si alte texte, buzu a scris o povestire reusita in care are loc o cioncire intre parinti si un adolescent baut, bogus a comentat, carolina voia napolitane, dupa ce a auzit poezia emanuelei, unde se vorbea despre napolitane, i s-a facut si ei chef de asa ceva, asta da impact imediat a literaturii asupra cititorilor, a fost interesant, curios, captivant.

vineri mergem la o intalnire cu cititorii de la Colegiul De Arte Plastice Plamadeala. Si sambata ne revedem la atelier.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan