marți, 17 ianuarie 2012

stam pe rand in camera ei, cateo jumate de ora eu si nevasta-mea, stam
in intuneric,
ea doarme,
stam nemiscati si o privim,
nimeni nu-i mai dadea in urma cu zece ani nici o sansa si
acum ea doarme pe pat, in fata noastra,
nimeni nu-i mai dadea nicio sansa nici saptamana trecuta,
dar ea doarme, continua sa doarma,
si seamana cu un copil,
pe care ai vrea sa-l iei in brate si
sa te plimbi cu el prin camera
nimeni nu-i mai dadea nicio sansa inainte de revelion,
dar ea continua sa doarma
eu stau si o privesc in intuneric
si ea doarme

atunci cand doarme
nu-mi mai este teama de nimic in lumea asta

si ea se trezeste si vrea bere
cu toate ca niciodata in viata ei nu buase bere

apoi adoarme din nou
si eu merg sa-i aduc bere
si sticla e rece
e foarte rece
dar ea nu stie asta si doarme mai departe

acum din nou nu stiu de ce mi se face frica
asa cum stau cu o bere rece ca gheata in mana asteptand-o sa se
trezeasca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan