marți, 21 februarie 2012

A aparut un nou numar din Tiuk, in care am gasit niste poezii pe care le-am scris in urma cu 17 ani.

Dumitru CRUDU



***



criticii literari mănîncă tot timpul acasă…

nevestele lor gătesc bine… cafeaua băută

în fotoliu… noi încă n-avem

neveste şi nici telefon… mi-am cumpă-

rat astăzi încă o pereche de

ciorapi… prostule, nu ştii să faci

economii… am să scriu despre

vidul din mine… a scris mai

înainte livius ciocîrlie… criticii

ăştia ştiu tot… ce bine e că

nu s-au apucat şi de poezii… noi

abia de mai respirăm… n-avem neveste

şi nici telefon… ne facem singuri

mîncarea şi ne urcăm

în avion…

cînd speli vasele este la fel

ca şi cu scrierea unei poezii…

vasele curate întotdeauna

sînt goale…





***



amestecam vodcă nemţească şi bere ciucaş zăpada se amesteca

cu ploaia vorbele noastre despre fotbal se amestecau cu

vorbele noastre despre femei pe atunci ne plăcea foarte mult

fotbalul de fapt nu ştiam unde vroiam să ajungem toţi

eram la fel de plictisitori uşile iubitelor noastre

erau încuiate vomam chiar cînd ne îmbrăţişau totuşi ne

îmbrăţişau mai departe…

cu ardoare…

capul ni se învîrtea…

le iubeam îmbrăcaţi… nu ne lăsau

să le atigem ţîţele…

nici măcar nu erau… nici măcar nu ne-am

dat seama că ele nu erau… nu

veniseră… le

îmbrăţişam mai departe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan