duminică, 5 februarie 2012

Emanuela Spranceana



IV. zero la zero


EXIT roșu aprins

îmbarcarea pentru toți băieții veseli

spre o americă mare și roză și pufoasă

și fără nicio carie

și cu numeroase instrucțiuni de utilizare

pentru cei care pot citi



trăiește ca și cum eu aș fi murit

dacă îți mai amintești



pășește apăsat

și învață să sari peste treptele escalatorului

de la dupont circle station

(care se scrie cu literă mare)

și care oricum te va aduce cu picioarele pe

pămîntul făgăduinței



trăiește ca și cum eu aș fi murit



fă duș de trei ori pe zi

iar a doua zi nu apărea în aceleași haine

zîmbește ca oamenii

și înțelege în sfîrșit că

(nu) tot ce zboară e un boeing transatlantic



analizează SWOT

fiecare partidă de amor

și vezi cu ce rămîi la contabilitatea finală

spune YES



trăiește ca și cum eu aș fi murit

lumea-i mare și multă și vie și lume



și eu o să m-aștern

ușor ca zăpada

care se adună pe epoleții polițiștilor

acum cînd pot (în sfîrșit) să-ți spun

trăiește ca și cum eu te-aș fi iubit…

așa vei avea o moarte ușoară



Acest text ii apartine Emanuelei Spranceana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan