luni, 20 februarie 2012

Iata ce mi-a scris Catalina Balan din Bucuresti:
"Urmaresc blogul Vlad Iovita si imi place foarte mult ce se intampla la atelier.Ce ai zice daca as participa si eu de la distanta? Mi-ar placea sa fac si eu exercitii o data cu voi, mai ales ca e sambata sau duminica. Si dupa sa public pe blogul cenaclului."

Fireste ca suntem de acord.

Tema urmatoarei sedinte e
sa scriem o povestire plecand de la visul pe care l-am visat recent.

Adresez aceasta invitatie si altor prieteni de ai nostri care nu au posibilitate sa vina la Chisinau, sambata, la sedintele atelierului.
Va invitam sa ne trimiteti pana sambata un text pe emailul
meu
crudu.dumitru@gmail.com

eu am sa-l public pe blog si o sa-l citim la atelier.

Si asa vom face de fiecare data.
Vom anunta din timp tema si ii vom invita pe toti sa participe!

Asadar, tema de sambata e:
o povestire plecand de la un vis pe care l-am avut recent, dar fara sa apara cuvintul vis, am visat, se facea ca, s-a intamplat ca, si asa mai departe...

Un comentariu:

  1. Mulțumesc, Dudu! Eram sigura ca vei fi de acrod. In curand veti avea textul meu.

    Cu drag,
    Catalina

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan