miercuri, 15 februarie 2012

Procesul cu RAO

14 February, 2012 by Laura Frunza

Pentru cine era curios cum a decurs procesul cu RAO, iată: l-am pierdut. Instanţa mi-a respins cererea ca fiind neîntemeiată. Deci să ne înţelegem: eu am tradus, cărţile au fost publicate, eu nu mi-am luat banii. Şi tot cererea mea e neîntemeiată. Ma simt sufocată de atâta nedreptate. Mă simt umilită de faptul că justiţia română ia partea unor escroci. Îmi vine să urlu şi să mă duc să le dau foc celor de la RAO pentru aroganţa cu care ne tratează. Oare câţi traducători umiliţi vor mai urma, oare câte cărţi traduse gratis vor mai apărea? Habar nu am ce să fac mai departe, dar nu las lucrurile aşa. Mor cu ei de gât şi nu las lucrurile aşa. Vă jur! Am muncit sute de ore pentru banii ăia şi nu vreau să îi las lor, nu VREAU, sunt ai MEI! Auzi asta, madam Enculescu? Cât te plimbi tu la Frankfurt, noi murim de foame. Vreau să mă ajutaţi să boicotăm editura RAO, nu mai cumpăraţi nicio carte de la ei. Să dea naibii faliment şi să guste şi madam Enculescu din veninul sărăciei, că eu m-am săturat, mi-e gura plină!

Lansez cu ocazia asta un apel la toţi jurnaliştii care ar putea ajunge pe aici: ajutaţi-mă să dau de ştire tuturor ce escroci sunt cei de la RAO. Nu plătesc traducătorii vechi, însă pun anunţuri pe facebook că angajează traducători noi, oare nu le e ruşine? Oare câţi traducători neplătiţi sunt în ţara asta, câţi oameni stau şi-şi plâng în pumni după banii de la RAO? Citeam zilele trecute că o agenţie de carte străină cere insolvenţa RAO şi că editura doreşte să rezolve amiabil. Da, normal, că dacă s-a făcut tam-tam media, doresc să rezolve amiabil, însă pe noi, amărâţii care nu ştim să manipulăm media nu ne bagă în seamă. Ştiu că sunt zăpezi, oameni morţi, premier nou, însă după ce trec toate astea, face cineva un reportaj despre escrocheriile de la RAO? Vă rog, ajutaţi-mă să-mi recuperez ce-i al meu de drept şi să-i împiedic pe cei de la RAO să triumfe!

De asemenea, oricine a mai dat RAO în judecată şi a câştigat să mă ajute şi pe mine să pricep ce nu a fost în regulă de a decis “justiţia” că nu am dreptate! :-( Mi-e scârbă de tot şi de toate!


Un text al Laurei Frunzar reprodus de pe
Idei pentru mamici si copii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan