luni, 26 martie 2012

Scrisoare catre Ecaterina Bargan

Ma bucur ca ne scrii, Ecaterina si ca te interesezi ce mai facem. Asta inseamna foarte mult intr-o lume in care pe primul loc e doar autopromovarea. Tu insa te mai interesezi ce mai facem si noi. Asta nu poate decat sa ma bucure.
Bucuria mea e cu atat mai mare cu cat un pic mai inainte am deschis facebook-ul si am gasit foarte multe postari de lustruire a propriei imagini.
E foarte naspa ce se intampla.
E un egoism dus pana in panzele albe.
Sa publici postari pe facebook sau pe blogul personal in care sa te lauzi.
Nu e cazul tuturor, dar a foarte multora.
De aia, m-a bucurat scrisoarea ta.
In care tu vrei sa afli ce mai facem noi.
Ei bine, acum sedintele Atelierului Vlad Iovita au loc la Biblioteca Stefan cel MAre de la Botanica, intr-o sala plina de carti foarte bune.
Ieri am facut prima sedinta.
Dupa care am baut un ceai la bucatarie si am mers pe jos pana pe Alba Iulia, adica partea a doua a sedintei a fost peripatetica.
Cat despre intrebarea ta, m-am razgandit sa-mi mai cumpar o masina de tuns iarba.

Visez sa mai fac o editie a Scolii de Literatura de la Orheiul Vechi, in aceasta vara.
Sper sa-mi reuseasca.
Tu ce mai scrii? Ce mai faci?
Ce mai citesti?

Cu prietenie,
Dudu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan