joi, 5 aprilie 2012

Cu Anatol Moraru prin Chisinau

Azi a inceput proiectul Chisinau citeste o carte, in discutie fiind cartea domnului Anatol Moraru NU MA TENTEAZA, la Biblioteca Ovidius de la Telecentru. A fost o intalnire foarte vie. Cu un public foarte tanar, majoritatea avea 16 ani. Dupa intalnire am mers cu Moraru pe jos prin Chisinau.
Un sofer de camion s-a oprit si ne-a lasat sa trecem. Am glumit dupa aia ca ne-a recunoscut.
Mai lipsea sa ne spuna v-am citit cartile, domnilor, si imi plac.
Apoi ne-am intalnit si cu Buzu si ne-am plimbat in trei prin Chisinau.
Am pus la cale plecarea noastra la Balti pentru ziua de luni. Vom merge impreuna cu pictorul Stefan Coman, care isi va panota tablourile in Biblioteca Universtitatii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan