sâmbătă, 19 mai 2012

De catva timp incoace, sedintele ATELIERULUI DE PROZA VLAD IOVITA se desfasoara la Biblioteca O. Ghibu, iar saptamana asta am tinut doua sedinte, prima, joi, la ora 17.00, cand au venit 10 oameni si cea de/a doua, vineri, la ora 14.30, cand au fost cam vreo douazeci de oameni, daca nu si mai mult. La ambele sedinte a luat parte si scriitorul Bogdan Lipcanu. Joi am revenit la dicteul automat si am scris texte conform acestui procedeu. Cel mai bun text de departe a fost al lui Ion HAREA, l-am publicat pe blog, il puteti vedea. Au mai fost si alte texte reusite, dar parca prea elaborate. Printre ele e si textul lui Buzu, care era un text dirijat, asa cum avea sa observe si Bogdan Lipcanu. Supriza zilei de vineri a fost filmul proiectat de Bogdan Lipcanu, un film facut din fotografii. Un film despre dragoste si moarte, despre calatoriiile in trecut si viitor, un film despre fragilitatea fiintei umane. Dupa care am scris. Foarte reusite au fost textele Silviei Berdan si ale Mariei Pilchin. Mi-au mai placut si textele Paulei Erizanu, dar si textul Carolinei Vozian. In prozele Emanuelei Spranceana revin aceleasi personaje ceea ce ma face sa cred ca e vorba, in cele din urma, de un roman. E un personaj foarte interesant Valcu.

Cateva texte au fost dezamagitoare, dar nu am sa le amintesc care sunt. Pastrez discretie.
A fost o sedinta foarte reusita.

Vreau sa va rog sa-mi dati textele scrise joi si vineri, dar si la alte sedinte, ca sa le publicam pe blog.

Elena, daca ai poze de la aceste sedinte, te rog, publica-le pe blogul nostru.

Un comentariu:

  1. Am publicat fotografiile, Elena B mi-a trimis si ea cateva foto. Am sa trimit in curand si un text scris la unul din ateliere. Elena C.

    RăspundețiȘtergere

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan