joi, 23 august 2012

Constantin Acosmei – Relatarea unui bărbat (citeşte Dan Sociu)


Constantin Acosmei – Relatarea unui bărbat (citeşte Dan Sociu)


Relatarea unui bărbat
citeşte Dan Sociu (înregistrare făcută la Galeria Montage, februarie 2009)
Într-o seară mergeam pe o stradă la deal, prin ceaţa amestecată cu fum de eşapament, spre staţia de tramvai. Cu îndrăzneală, întorceam capul după câte o femeie singură şi fluieram încet în urma ei până o pierdeam din ochi. Când a venit un tramvai, m-am îngrămădit şi am ocupat un loc în faţă. Pe interval, în dreptul meu, se proţăpise o bătrână ciolănoasă, care mirosea a vin de surcele. M-am întors şi m-am uitat pe geam. Când a trecut tramvaiul pe lângă o bisericuţă în construcţie, băbătia şi-a desprins mâinile de pe bară şi a început să-şi facă nişte cruci mari. La o hurducătură, s-a dezechilibrat şi s-a prăbuşit cu toată greutatea ei peste mine. Am crezut că mă farmă în bucăţi.
constantin-acosmei-foto-rares-moldovan-2008Constantin Acosmei la Săvârşin, 2008
foto Rareş Moldovan






















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan