luni, 24 septembrie 2012


Artiom OLEACU


Oameni făţarnici, fără educaţie.

Nu mai păşesc pragul acestei instituţii niciodată.

Stimată Maria Petrovna,

sînt ne... mul... ţu... mit!!!

Ştiţi de ce?

Am învăţat într-o şcoală.

Am facut împreună armata.

Am mîncat dintr-o strachină.

Datorită pieselor mele,

ANUME datorită pieselor mele,

acest teatru a cîştigat titlu de TEATRU NAŢIONAL,

a căpătat poziţie, verticalitate,

succes.

...cel mai cunoscut dramaturg, poet, scriitor,

apreciat de partid, comitetul central,

critici,oameni de rînd!!!

Iar acum, ce se întîmplă acum?

Dragă Maria Petrovna,

mă trădează cel mai bun prieten.

Am umblat după EL jumătate de an,

pentru ce?

Ca să aud de la dumnealui,

(pentru prima dată apropo)

nu înţăleg cu ce ocazie,

de...mă rog,

A venit un mucos,

să monteze Maria Petrovna un text,

denumirea căruia nici măcar nu vreau să-l pronunţ,

pentru că sînt un om cumsecade,

dintr-o familie cinstită.

De fapt cunoşti acest lucru,

le cunoşti pe toate,

ca şi mine ai dedicat acestui teatru toată viaţa.

Nu în zadar am scris o piesă despre marşuri,

proteste, demonstraţii.

Iată unde duce democraţia.

Ştiţi de ce?

LUMEA A IEŞIT DIN MINŢI!!!

Îmi pare rău, dar voi fi nevoit să plec,

la nepoţei, peste hotare.

Aici în ţară, se montează doar prostii!!!

(dupa o pauza)

Oameni făţarnici, fără educaţie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan