miercuri, 12 septembrie 2012

Lui Alexandru Vakulovski

Sandu, cine ti-o spus ca te-am criticat, nu ti-o transmis tot, mi-au trunchiat discursul, nu stiu de ce.  Eu am facut si cateva observatii- si ti le voi spune, cand ne vedem- observatii referitor la text, observatii pertinente, in opinia mea- dar tot eu l-am ales ca sa fie prezentat si l-am ales, am zis asta ieri seara, ca il consider un text reusit. Partea a doua de ce nu ti-au comunicat-o? Ca am zis si asta. De ce ti-au transmis numai ca am vorbit critic, cand am zis si altceva. NU TI-am desfiintat textul, ci am vorbit despre cateva lacune ale lui, dupa parerea mea, care ii fac un deserviciu textului. Dar, cu toate astea, am mai spus ieri seara, il consider un text reusit. Uite asta nu inteleg eu, de ce binevoitorii au sarit peste @laude@ si ti-au transmis doar criticile si oare cine e binevoitorul, mi-l poti spune si mie? Cine scoate lucrurile din context si le trunchiaza in halul asta? Si oare de ce o face?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan