vineri, 26 iulie 2013

Cenaclul de marți

La cenaclul de marți a citit Elena Boguș, am ascultat cu toții cîteva poezii scrise recent și la sfîrșit am fost plăcut surprinși de file din jurnalul ei.

De Elena Boguș

***

Eu stau în burta mea rece
Și plîng în întuneric
Cînd se deschide ușa burții mele
Ea se uită de jos în sus la chipul ce o privește
Se sperie și fuge înapoi
O apasă o greutate, se încolăcește
Vrea să iasă afară dar...
Ce o așteaptă?
Și iar plănge cu lacrimi de sânge
De fapt asta e sufletul meu
Într-o haină albă și lungă


***
Vreau să te uit
Nu mai pot așa
Te-ai prins de inima mea ca o meduză
ce-mi transmite semnale de iubire, iluzii și visare
Mi-i dor de tine
Vino flux și mă ia
Și mă du la mal să-mi omor amintirile.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan