luni, 23 iunie 2014

un sentiment interesant: dupa ce niste oameni cu care te-ai imprietenit au plecat acasa, vrei sa continui comunicarea intrerupta cu ei si le cauti cartile. asta mi se intampla mie dupa festivalul de literatura bucuresti-chisinau-orheiul vechi, unde m-am atasat de atatia oameni minunati. acum citesc simion liftnicul al lui Petru Cimpoiesu, dupa ce in toate aceste zile l-am tot ascultat cu gura cascata si mi-a placut la nebunie. imi place la nebunie si romanul lui. Dumnezeule, ce roman grozav! Dupa aia vreau sa citesc Un cer deasupra lor, vreau sa citesc radu aldulescu, dumitru augustin doman, ioan moldovan, traian stef, hanna bota si altii. Toata luna asta simt nevoia sa citesc cartile unor oameni de care m-am atasat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan