joi, 24 decembrie 2015

DIANA IEPURE

Recviem pentru tata

În ajun de Crăciun, în drum spre serviciu, am citit poemele lui Dumitru Crudu din cartea „La revedere, tată”. Între stațiile de metrou Titan și Eroilor am plâns tot drumul, conștientizând, la fel ca autorul, că oameni de neînlocuit există. Și m-am gândit că, atunci când citești o poezie adevărată, nu-ți sar în ochi detalii de construcție, cum sunt tăiate versurile, ce bună tehnică are autorul și așa mai departe. Poezia adevărată este scrisă dintr-o mare durere, cel puțin în viziunea mea. Celelalte sunt doar exerciții (reușite sau nu) de creative writing. Nu voi aduce aici argumente sau exemple din simplul motiv că nu am avut intenția să scriu o cronică. Însemnarea asta e un impuls. Citiți cartea lui Dumitru Crudu „La revedere, tată” apărută în 2015 la Tracus Arte. Vă va pune cu siguranță pe gânduri, vă va face să meditați la adevăratele valori din viața fiecărui om.
“La revedere, tată” de Dumitru Crudu - o carte despre dragoste și durere, despre viață și moarte, o poezie scrisă conform regulilor, dar mai presus de ele.



Text preluat de pe pagina de FB a Dianei Iepure

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan