vineri, 18 iunie 2010

Din lac ieșea EximBank

Și pentru că lucrurile frumoase e musai să fie continuate, ne-am văzut și joia asta, tot într-un cadru mai neobișnuit pentru o ședință de atelier. Am fost la Dendrariu, am mai arătat intrarea aia megasecretă câtorva oameni de încredere :)
De data asta am început cu niște texte. Eu am avut un exercițiu de trecere de la jurnal la proză, la care mai am fooooarte mult de lucru, dacă o să-l continuu. Augustina ne-a citit 2 poeme și 2 solilocuri, gen în care nu s-a mai scris în Basarabia, ea vrea să-l dezvolte prima. Din texte se văd sensibilitatea și talentul ei, dar se desprinde și un pesimism ”specific adolescenților” /Dudu/. Ea scrie într-un fel mai clasic, poeziile ei au rimă, ritm, și poate de asta uneori anumite inversiuni par nefirești. Totodată, Augustina abordeză teme cum ar fi sensul vieții, (moartea) sufletul(ui), dezamăgirea, și folosește direct cuvintele aste pentru a le dezvolta, lucru care lui Dudu i se pare uzat.
Cristina în schimb a rezona cu textele, mai ales cu un soliloc, ”Mi-am pierdut sufletul”, ei i se par foarte autentice trăirile astea. Și Augustina o pupa pe creștet pentru fiecare comentariu :)
Și Crisitna Macovschi ne-a citit un poem, și cu toții am fost de acord că e cel mai bun din câte-am auzit până acum. E bine închegat, construit logic. Probabil o să-l citiți și voi în REVISTA LA PLIC.
S-a jucat și șah pe malul lacului, întâi Sandu a bătut-o pe Ecaterina, apoi Petru l-a bătut pe Sandu. Bine că nu s-au învinețit :) O să pună Ecaterina și poze ca să vă convingeți, că (deocamdată!) nu pretind să mă credeți pe cuvânt.
Cârdurile de rățuște treceau prin fața noastră, pe lacul din care ieșea EximBank. Noi am dat o tură în jurul lacului, apoi în jurul parcului, apoi fiecare pe unde a vrut. Sper că până sâmbătă o să revină măcar majoritatea de pe-acolo, și o să vină la 17 la Hașdeu :)

2 comentarii:

Trandafirii

Câțiva trandafiri încă înfloriți în plină toamnă în stradă. Copyright: Ecaterina Ștefan